صفحه نخست / دسته‌بندی نشده / بسته های ایرانسل برای آموزش آنلاین

بسته های ایرانسل برای آموزش آنلاین

بسته های ایرانسل برای آموزش آنلاین

اپراتور ایرانسل اولین و بزرگ ترین اپراتور دیجیتال ایران است که با توجه به آغاز سال تحصیلی جدید برای دانش آموزان سیم کارت آموزشی در نظر گرفته است . روابط عمومی ایرانسل اعلام کرد : ایرانسل برای دانش آموزان و معلمان در این شرایط کرونا که آموزش ها به صورت آنلاین است ، دسترسی رایگان و بدون ترافیک به سامانه شاد را فراهم کرده است .

و هم چنین بسته های اینترنت ویژه “سیم کارت ایرانسل” با تخیف های ویژه را برای آن ها در نظر گرفته است . مشترکینی که سیم کارت ایرانسل دارند از تاریخ 16 شهریور ماه 1399 می توانند بدون نیاز به خرید یسته اینترنتی ، به سامانه شاد برای آموزش آنلاین دسترسی داشته باشند .
در هنگام استفاده از این سامانه ، اینترنت مصرفی برای تمامی کاربران رایگان خواهد بود و در طول استفاده از سامانۀ شاد ، اینترنت رایگان به صورت خودکار برای کاربران فعال می‌ شود . کاربران لازم است هنگام استفاده از سامانۀ شاد ، در صورت استفاده از نرم‌ افزار VPN روی دستگاه خود ، آن را قطع کنند تا از نظر فنی ، امکان رایگان محاسبه شدن دیتای مصرفی آنان وجود داشته باشد . “ایرانسل” هم چنین برای دانش‌ آموزان مدرسه‌ هایی که از سامانۀ شاد برای آموزش آنلاین استفاده نمی ‌کنند و نیز دانشجویان دانشگاه‌ ها و مؤسسه‌ های آموزشی که از پلت فرم‌های آموزش آنلاین خود استفاده می‌ کنند ، بسته‌ های اینترنت با تخفیف ویژه در نظر گرفته است که به‌ زودی در دسترس قرار می ‌گیرند .

این بسته‌ ها به آی‌ پی سامانۀ آموزش آنلاین که در سیستم آموزشی مؤسسۀ محل تحصیل ثبت شده باشند ، تعلق می‌ گیرد . متقاضیان می ‌توانند درخواست خود را به همراه اطلاعات پلت فرم آموزش مجازی خود ( نشانی کامل وب ‌سایت ، آی‌ پی عمومی ، پورت ، پروتکل ) در نامه ‌ای رسمی به نشانی info@mtnirancell.ir ارسال کنند و یا در فرم موجود در وب‌ سایت ایرانسل بار گذاری کرده و برای هماهنگی ‌های بعدی ، یکی از مسؤولان فنی خود را به ایرانسل معرفی کنند . ایرانسل هم چنین با ارائۀ زیر ساخت آموزش آنلاین دانا پلاس ، امکان برگزاری کلاس‌ های آنلاین از این طریق را در اختیار مدرسه‌ ها ، دانشگاه‌ ها و مؤسسه‌ های آموزشی قرار داده است .

متقاضیان می‌ توانند با مراجعه به وب‌ سایت دانا پلاس به نشانی plus.danaapp.ir ، به مدت یک ماه از امکان استفادۀ رایگان از بستۀ 925هزار تومانی ویژۀ مدارس استفاده کنند .

مطالب مرتبط